torstai 18. syyskuuta 2014

Moii!
Reilu viikko onkin vierähtänyt kirjoittamisessa. Sori! Kerronkin nyt hieman viikonlopustani ja alkuviikostani.
Viikonloppuna olin äitin kanssa kahestaan kotona, muut oli Iisalmessa mummolassa.
Lauantaina käytiin Matkuksessa vähän shoppailemassa ja ostamassa mun serkulle synttärilahja.
Ostin Bik Bok:ista ihanan paidan ja äiti osti mulle Halpa Hallista uuden päiväkirjan. Joop, kirjotan vielä päiväkirjaa. Tää päiväkirja on mun kolmas. :)
Käytiin syömässä Sub Way:llä. Kävin siellä ekaa kertaa. Otin kinkku-subin. Nam! Se oli tosi hyvää.





Sunnuntaina minä ja äiti mentiin myös Iisalmeen, kun oli mun serkun 5v-synttärit.
Siellä oli TOSI paljon herkkuja ja ilmapalloja! Kakkukin oli hieno. :3
Synttäreillä oli myös mun kaveri Mila naapurista. Oli kivaa!





Alkuviikko on mennyt ihan mukavasti. Mun kaveri Veera, jonka kanssa yleensä oon koulussa lähti eilen Nizzaan. Tänään ja eilen olinkin koulussa Inkan kanssa. Tänään mun koulukuvat tuli postissa. Mun mielestä ne oli ihan hyvät.

Mut joo, pitää lopettaa, kun pikkusisko pitää päästää koneelle. :)




Ei kommentteja: