keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Moikka! 
Postauksia ei ole taaskaan tullut pitkään aikaan, joten nytpä kirjoitan. :)
Viime viikko oli ainakin täällä Kuopion suunnalla todella kylmä.  Tiistaina täällä satoi lunta! Lumi pysyi kolme päivää ja sitten se suli. Ihan hyvä vaan että talvi ei ihan vielä tullut. Muutenkin ilma oli tuulinen ja päivittäin satoi räntää. Onneksi tämä viikko on ollut lämpimämpi. :3  




Lauantaina käytiin äitin kanssa Specsaversilla ostamassa mulle uusia piilolinssejä.
Samalla kävin myös kampaajalla. Leikkuutin huonot latvat pois ja otin vähän kerroksittain. Mun hiukset on nyt kivat. :)





Viime viikolla aloitin herkkulakon. Sen ensimmäisen viikon pystyin helposti olemaan ilman karkkia lauantaihin asti. Lauantainakaan en syönyt yhtäkään karkkia, vain puolikkaan donitsin ja lasin ananasmehua. Illalla dippasimme sipsien sijasta kurkkua, kukkakaalia, porkkanaa ja paprikaa. Ne oli tosi hyviä! Kannattaa kokeilla! 
Sunnuntaina päätin, etten enää olekkaan herkkulakossa. Ajattelin aloittaa syysloman jälkeen uudestaan. Päätin, että silloin olen kuukauden, kun nyt olisi pitänyt olla vain reilu kaksi viikkoa.



Sunnuntaina minä, äiti ja Ville käytiin Iisalmessa, kun käytettiin mummoo kotona. Mummo jakso ihan hyvin sen pari tuntia. Kun muut lähti viemään mummoa takasin, niin minä lähdin käymään Roosan luona. Katottiin meidän tekemiä elokuvia ja juteltiin. Söin myös siellä. Ruoka oli hyvää ja jälkiruoka myös! Nam! Oli kivaa. :)

Ja heii!!! Äiti yllätti mut ja mun pikkusiskon ostamalla meille Robin lehden! <3
Se on tosi ihana ja siinä tuli mukana myös levy, jossa on kaks biisii "Parasta just nyt" ja "Kaikki ok". Robin on niin ihana! :3


 

Ei kommentteja: