lauantai 17. tammikuuta 2015

Yökyläilyä♥

Olin Mintun luona yötä ja Veera oli myös. Mentiin suoraan koulusta.
Syötiin vähän välipalaa ja sitten mentiin Mintun huoneeseen juttelemaan.
Juteltiin varmaan 1,5h ja sitten mentiin olohuoneeseen tekemään jotain ihme temppuja ja tekemään elokuvaa. Tehtiin kauhuelokuva, jossa mä olin pääroolissa. ;)

Elokuvan teon jälkeen ruettiin tekemään illan herkkuja:
pilkottiin porkkanaa, kurkkua ja omenaa, tehtiin pitsaa ja smoothiee. Lisäks meillä oli aurajuustoa, dippiä ja ruissipsejä. Nam! 
Ollaan kaikki karkkilakossa, joten siksi tälläiset herkut. ;D
Illalla katottiin elokuvaa ja syötiin herkkuja. <3







Aamulla herättiin joskus vähän yli 10, juteltiin hetki ja mentiin aamupalalle.
Paistettiin patonkia ja survautettiin smoothiet.
Sitten ruettiin laittamaan toistemme hiuksia.
Mun kiharat ei onnistunu, mut Veeran kiharoista tuli tosi kivat. <3 
Siivoiltiin Mintun huonetta ja mun puhelin hävis, mut huomasinkin sitten että olin laittanut sen mun reppuun!
 Äiti tuli hakemaan mua, mut käytiin ottamassa vielä pari kuvaa ulkona.







Kiitti tytöille kivasta yökylästä! <3

Ei kommentteja: