lauantai 2. syyskuuta 2017

Miten mun summer bucket 2017 meni?

Nyt olisikin vuorossa summer bucket listan purkaminen, eli kerron miten haaste meni. Ollaan jo syyskun puolella, joten on korkea aika tehdä tämä postaus.

1. Nuku teltassa
No, en nukkunu. Meillä oli kyllä jossain vaiheessa teltta takapihalla, mutta ei vain tullu nukuttua siellä. Ehkä yks syy siihen oli, että yöt oli melko kylmiä...

2. Nuku leikkimökissä
Tätäkään en suorittanut ja käytän puolustukseksi samaa tekosyytä kuin äsken.

3. Syö ainakin viisi uutuusjäätelöä
Jeee!! Tän mä sentään suoritin! Jäätelö on ihan yks mun lempi herkuista ja tottakai kesällä pitää jätskiä syödä.



4. Sisusta huone uusiksi
Kyllä, sisustin huoneeni uusiksi. Vielä puuttuu mm. tauluja seinältä, mutta aikalailla on jo valmista.

         Ennen 
        Nyt

5. Aja skoballa Matkukseen
Näin tein ja vielä useampaan kertaan, mutta unohdin aina ottaa kuvan...

6. Leivo brita- kakku
Mua ärsyttää ja harmittaa niiiin paljon etten mä tehny tätä kakkua. Se on ihan paras kesäherkku, mutta nyt se vaan jotenkin jäi tekemättä.

7. Juokse sateella
Tämä kohtahan siis tarkoitti sitä, että kävisin juoksulenkillä sateella. No, en käyny. Johtuu varmaan siitä että kun sato oli tosi kylmä! (selityksiä)

Okei, tässä oli mun tän vuoden summer bucket lista, joka oli aika floppi kyllä. :)))
No, söin mä aikankin jäätelöö ja mun kesä oli muuten oikein mukava.





Ei kommentteja: